Adverteren
Een contentplatform met doordachte kwalitatieve luistertrainingen die voor iedereen toegankelijk zijn. Zonder kosten, omdat iedereen moet kunnen leren, zonder drempels. Dat is onze missie. We willen hét nieuwe kennisplatform zijn. Dat doen we door te luisteren naar onze gebruikers en in te spelen op de behoeften die zij hebben.
Wij denken niet in doelgroepen, wij koppelen interesses van luisteraars aan jouw merk. Dat is onze inbound marketingstrategie. Wil jij in een luistertraining adverteren? Neem dan contact met ons op.
Waarom kiezen voor luistertrainingen?
Sponsorstrategieën
Voice-over pre-roll en post-roll
Een pre-roll is een spot van ongeveer 30 seconden die afgespeeld wordt voordat de luistertraining begint. Een post-roll is een spot van 15 seconden zodra de luistertraining is afgelopen: een reminder die in combinatie met de pre-roll goed werkt.
Meer?
Bij de luistertraining staat wie de sponsor is, met een link naar de website van het bedrijf.
Optimale sponsoring?
Bij nieuwe luistertrainingen is ook native sponsoring mogelijk. Deze sponsoring is volledig geïntegreerd in de luistertraining en past dus bij het onderwerp. We ontwikkelen een optimale en creatieve manier om jouw merk onder de aandacht te brengen.